luni, 29 octombrie 2018

Cum iti poti alchimiza emotiile ?

''Omul nu e făcut ca să se târască în noroi, ci ca să-şi deschidă aripile.” — Victor Hugo
Formarea credintelor se creaza la varsta de trei ani. Atunci undele tale cerebrale iti creaza o neuroplasticiate extraordinara. Acolo poti sa reprogramezi aproape orice. De acolo poti schimba ceea ce esti acum, deci de acolo poti seta, ce ai vrea sa schimbi. Relaxarea pe toate nivelele si coerenta creierului care iti distribuie in mod uniform undele theta in creier, iti trezesc ''constiinta corporala''. De aici iti sporeste electricitatea corpului, care este echivalenta cu deschiderea optima a nadisurilor si meridianelor.
Evident este deosebit de indicat si este OPTIM sa stii ca aici sa initiezi si sugestii POTENTATOARE. Daca retii acesta idee, ca de fapt SUBCONSTIENTUL este alchimistul corpului, atunci vei sti ca el este racordat la teatrul tuturor posibilitatilor.
MAESTRU AL MINTII INSEAMNA CAPACITATEA DE A ADUCE ACEA REALITATE CUANTICA IN CARE TE-AI TRANSPUS ADESEA ,VAZANDU-TE COMPLET REGENERAT SI TANAR. 
Copilul interior reprezinta emotiile. Ce inseamna Alchimia , daca nu alchimizarea emotilor in primul rand. Fara o armonie interioara iti va fi foarte greu sa lucrezi cu esentele usor inflamabile ale corpului. Dupa ce ti-ai reglat emotile, iti va fi foarte usor sa lucrezi cu esentele tale interioare.
LABORATORUL INTERIOR INTERIOR PREPARA SUBSTANTE DE PE O ZI PE ALTA. O singura criza de manie ,va crea o explozie in laboratorul tau interior si te va lasa vlaguit pe o saptamana intreaga.

De aceea deosebit de util este, ca inaintea unor practici alchimice sa inveti sa-ti reglezi, activitatea emotionala.
Stiati ca in maxim patru luni, cu un text special poti lucra pe toate fricile,astfel ca pot disparea pentru totdeauna ?
Cand dispare FRICA ce ramane ? Cineva trebuie sa ocupe acest loc. Ghiciti cine se permanetizeaza in locul FRICII.
Da, asa e, ramane IUBIREA.
De aici foarte usor putem lucra pe practici efectiv de regenerare.
Alteori doar practica adecvata a undelor theta, undele copilului de trei ani , iti vor rezolva ENORM de MULTE PROBLEME.


CE AM RETINUT DE AICI;;
Du-te in undele theta si vindeca-ti copilul interior, acest lucru se poate produce de la sine cand undele cerebrale theta se uniformizeaza asupra intregului creier. Ar dura cateva luni, dar ti-ai dezvolta una din insusirile de baza in cultivarea Shenului pentru cei cunoscatori. Corpul este drept datorita pozitie si Spiritului ii place sa locuiasca intr-un corp aliniat, drept, emotiile negative se dizolva, credinta in binele interior sporeste, meridianele se deschid. . 

Ti-ai vindecat efectiv emotiile. Poti vindeca copilul interior dintr-o stare de constiinta extinsa si cu ajutorul unui simbol. Sau poti pur simplu sa folosesti un text SPECIAL care sa iti vindece toate fricile pana la originile lor ancestrale.

IMAGINEAZA-TI INSA CUMULUL SI COMBINAREA ACESTOR PRACTICI.
Dupa aceea vin practicile EFECTIV de intoarcere a ceasului interior si REGENERAREA.
Corpul prezinta acum o DISPONIBILITATE fantastic de mare in a asculta mintea.

Testimonial al experientei proprii de la 25 de ani, cand am practicat antrenamentul autogen dus la culmile maiestriei.

Doar trei luni am practicat; o ora dimineata si o ora seara.
Am reusit sa-mi resetez pentru o perioada scurta mintea, si energia atinsese nivele incredibile. Pentru ca resetarea mintii sa fi devenit permanenta, ar fi trebuit sa mai continui inca cateva luni. Dar aici a intervenit una din cele mai paradoxale karme. M-am apucat de Yoga intr-un colectiv si am abandonat practica mea.

In antrenamentul autogen am facut cateva adaptari, care tin mai degraba de yoga. Evident o sa sune bombastic, dar senzatia este ca am mai practicat si in alte existente, aceste forme de practici, altfel nu imi pot explica cum reuseam sa stau singur cate o ora ,incercand sa imi linistesc mintea si sa ma aduc in stari de relaxare pe nivele de neinimaginat.

La fiecare sedinta cred ca un sfert de ora dura pana linisteam sporavaiala minti ( neocortexul) si cand credeam ca m-am relaxat, brusc adormeam, dupa care ma trezeam si reluam priza constiintei asupra corpului, unde credeam eu ca ramasesem.

 Urmaream sa imi dau seama cum sa nu ma mai gandesc la nimic, si nu stiu daca reuseam perfect, dar eu asta incercam, sa imi creez o stare de vid mental.

Stiti ce inseamna efectiv acest lucru insotit si de o stare de relaxare maxima ?

Iti reconfigurezi vechea retea neurologica, a suferintei si dependentelor emotionale. Acest lucru il faceam spontam, si explicatia a ce reuseam sa fac am aflat-o la o distanta mare de ani, dupa citirea unor carti pe tema asemanatoare.

De aici am inceput sa am acces, la o energie din ce in mai mare si stari de calm ,centrare si fericire spontana.
Eram detasat si priveam lumea intr-un mod optimist, din moment ce totul in mine functiona la cote maxime. Erau momente cand vorbeam cu cineva si brusc prin corp imi treceau puseuri de energie insotite de bucurie maxima.

Odata eram in tramvai, si mi-am dat seama ca nu aveam biletul in buzunar. Mi-am adus aminte de acest lucru cand eram pe scaun. Nu am apucat sa ma gandesc prea mult la acest aspect, fiindca la un moment dat, s-a intamplat un lucru straniu.
Au inceput sa mi se relaxeze muschii pe pilot automat, pe grupe musculare.

Acest lucru si acum ma fascineaza, intrucat nu cred ca intra in categoria fenomenelor obisnuite. Fiecare grupa incepand cu partea de sus a bratelor incepea sa tremure, dupa care brusc incepea sa se relaxeze. Eram ca un spectator, la un spectacol pe care il dadea corpul in mod impresionant.

Fiecare grupa musculara tremura, dupa care se relaxa brusc. Am asistat fascinat la o trecere in revista a tuturor grupelor musculare care s-au relaxat maxim. Fiecare relaxare a grupelor musculare, ma ducea intr-o stare de total abandon. Grijile de orice fel nu mai aveau un fundament pe care sa subziste.

Pe de alta parte exact acest antrenament, il faceam zilnic si acum subconstientul, imi raspundea intr-un mod magnific, intelegand cum sa armonizeze o situatie dizarmonioasa.

Fiecare adept al sistemului Yoga a citit despre yoghini celebri care ajung sa-si controleze bataile inimii incetinindu-le sau chiar stopandu-le pana cand traseul electroencefalogramei nu sesizeaza decat o vibratie usoara. Cu adevarat ce pot face sportivi de performanta si maestrii yoga cu corpurile lor nu este fiindca au dobandit un control asupra corpului,ci pentru ca au invatat sa faca operatiuni constiente cu partea subconstienta la un inalt nivel. Practic aceasta cheie poate constitui o scurtatura pentru orice disciplina pe care o abordati.

Pe fundal eu aveam in mod difuz acea idee, ca nu am bilet si ca in orice moment poate sa vina controlul. Dar care era efectiv reactia mea interioara dupa aceasta relaxare maxima ? Eram intr-un soi de extaz si detasare. Credeti ca imi pasa ca poate veni controlorul.

Partea interesanta este si pe atunci nu stiam, ca in aceste stari sunt sanse extrem de reduse sa te mai confrunti, cu ceva neplacut.

V-as putea spune de asemenea, cat de usor am trecut peste o toxinfectie alimentara in acea perioada a antrenamentelor. Am mancat ceva stricat fara sa imi dau seama pe moment, si cred ca oricine altcineva ar fi fost luat cu salvarea. Corpul insa a inceput sa se elibereze prin eructatii ,si doar atat. Pur si simplu eructam, mai popular se spune ,ragaiam. In jurul meu cred ca creasem arma chimica, dar corpul se elibera spontan, si in maxim o ora, eram super ok, de parca nu se intamplase nimic.

Vreau sa va spun ca zestrea mea genetica nu era totusi poate cea mai buna. Am avut parte de traume ca orice om si inainte ma confruntam cu frici destul de sacaitoare si timiditate excesiva. Si totusi cu practica corecta corpul m-a dus catre niste lucruri fantastice, iar mintea mea functiona brici atunci cand citeam ceva. Erau momente cand intram pe o tema anume, in cadrul unui grup si o transformam in stand up, intrucat devenisem destul de creativ si atat de sigur pe mine, incat la un moment dat fara sa vreau intimidam prin faptul ca inteligenta, imi crescuse ceva peste medie. Acest lucru nu era de mirare, intrucat cresterea inteligentei era una din lantul de alte sugestii pe care mi le administram in timpul ''antrenamentului''.

Acele unde cerebrale theta erau sursa ''minunatiilor, daca nu chiar undele delta uneori.
Ceea ce nu stiati,si aici suna de-a dreptul SF, este ca o parte din acele experiente la un nivel mult mai mic ce-i drept, pot fi transferate si altor participanti. Am incercat acest lucru cu prietena mea, spunandu-i sa se relaxeze intrucat am sa incerc sa-i tranfer o parte din ceea ce am simtit eu acum ani buni.'

Se pare ca functioneaza, intrucat ea desi este un practicant novice as spune, dupa ce se intinde in pozitia de relaxare, in decurs de 5 minute incepe deja sa coboare catre niste stari adanci ale mintii si se relaxeaza din ce in ce mai mult. 

Altadata am sa va povestesc despre experienta trezirii constiintei corporale, cand nu stiam ce sa fac cu atata energie si datorita careia cu o extraordinara usurinta, faceam flotari intr-o singura mana, de parca corpul meu ar fi fost usor ca o pana.

Si da asa cum va spuneam, acestea datorita unei adaptari speciale ale ''antrenamentului autogen''.

In acest moment am reluat aceste antrenamente pe care vreau sa le reeditez, si chiar mai mult sa il duc la cote mult mai avansate..

Daca te intereseaza astfel de practici , oricand te astept. Formulele sugestive vor duce in primul rand catre regenerare si reantinerire.

Ca instructor Yoga pot constitui o clasa speciala bazata pe acest antrenament. Dispun de trei sali la Centrul Shackti, Art for You.

Informatii contact; TUDOR- 0767948273

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu